yak-vpliva-marketing-na-spozhivachvЯк впливає маркетинг на споживачів
Ваш маркетинговий матеріал повинен посилити чіткий сигнал. Коли різні аспекти ваших маркетингових повідомлень не посилюють один одного, суперечливість відштовхує споживачів і клієнтів. Суперечливий маркетинг спотворює чіткі очікування, робить потенційних клієнтів не впевненими в характеристиках Вашої продукції і створює незадоволених клієнтів, які не отримують те, що вони очікують. Протиріччя впливають на підприємства за рахунок скорочення як початкові продажу споживачам і повторних продажів від незадоволених клієнтів.
Продукти
Просування вашої продукції на цільові ринки є серцем ваших маркетингових зусиль. Ваші ринкові дослідження вказують на те, які конкретні значення цільового ринку, і ви просуваєте відповідні характеристики вашої продукції на цей ринок. Але ваш продукт повинен мати характеристики, які ви просуваєте. Якщо ви рекламуєте низьку ціну і фактична ціна вище, ніж у конкурентів, ви витрачаєте час потенційних клієнтів, в той час як, можливо, дратує їх. У будь-якому випадку, невідповідності впливають на вашу компанію через втрачених продажів і погіршення зображення.
Марка
Брендинг дозволяє створювати чітке зображення для вашої продукції, послуг і компанії. Мета бренду полягає в сприянні емоційний зв’язок між споживачем і компанією. Невідповідності в зображенні можуть послабити бренд. стратегії бренду підкреслюють певні характеристики продукту і асоціювати відповідні логотипи, стилі реклами, ціноутворення і практики компанії. Коли ці аспекти страждають від непослідовної маркетингу, споживач стає впевнені в тому, що бренд представляє і не в змозі розвивати або підтримувати емоційну прихильність, яка є ключем до успіху бренду. Для того, щоб ваш бренд впізнавали, проведіть брендінг території.
Обслуговування
Якщо ви продаєте послуги або обслуговування клієнтів, рівень сервісу, який ви обіцяєте у маркетингу повинен відповідати вашому справжньому рівню обслуговування. Клієнт, якому обіцяли обслуговування після 10-хвилинного очікування буде незадоволений, якщо йому доводиться чекати півгодини. Якщо ви рекламуєте доставку на наступний день, клієнт, який повинен чекати тиждень  його замовлення буде незадоволений.





Відносини
Послідовний підхід, з підвищенням реалістичних очікувань і ваша компанія зустрічі з ними, зміцнює довіру і є основою для довгострокових відносин з клієнтами. Такі відносини будуються на позитивному досвіді клієнта і довірі, що компанія буде робити те, що він обіцяє, і що її продукція і послуги відповідають їх маркетингу.