Як впливає маркетинг на споживачів









yak-vpliva-marketing-na-spozhivachvЯк впливає маркетинг на споживачів
Ваш маркетинговий матеріал повинен посилити чіткий сигнал. Коли різні аспекти ваших маркетингових повідомлень не посилюють один одного, суперечливість відштовхує споживачів і клієнтів. Суперечливий маркетинг спотворює чіткі очікування, робить потенційних клієнтів не впевненими в характеристиках Вашої продукції і створює незадоволених клієнтів, які не отримують те, що вони очікують. Протиріччя впливають на підприємства за рахунок скорочення як початкові продажу споживачам і повторних продажів від незадоволених клієнтів.
Продукти
Просування вашої продукції на цільові ринки є серцем ваших маркетингових зусиль. Ваші ринкові дослідження вказують на те, які конкретні значення цільового ринку, і ви просуваєте відповідні характеристики вашої продукції на цей ринок. Але ваш продукт повинен мати характеристики, які ви просуваєте. Якщо ви рекламуєте низьку ціну і фактична ціна вище, ніж у конкурентів, ви витрачаєте час потенційних клієнтів, в той час як, можливо, дратує їх. У будь-якому випадку, невідповідності впливають на вашу компанію через втрачених продажів і погіршення зображення.
Марка
Брендинг дозволяє створювати чітке зображення для вашої продукції, послуг і компанії. Мета бренду полягає в сприянні емоційний зв’язок між споживачем і компанією. Невідповідності в зображенні можуть послабити бренд. стратегії бренду підкреслюють певні характеристики продукту і асоціювати відповідні логотипи, стилі реклами, ціноутворення і практики компанії. Коли ці аспекти страждають від непослідовної маркетингу, споживач стає впевнені в тому, що бренд представляє і не в змозі розвивати або підтримувати емоційну прихильність, яка є ключем до успіху бренду. Для того, щоб ваш бренд впізнавали, проведіть брендінг території.
Обслуговування
Якщо ви продаєте послуги або обслуговування клієнтів, рівень сервісу, який ви обіцяєте у маркетингу повинен відповідати вашому справжньому рівню обслуговування. Клієнт, якому обіцяли обслуговування після 10-хвилинного очікування буде незадоволений, якщо йому доводиться чекати півгодини. Якщо ви рекламуєте доставку на наступний день, клієнт, який повинен чекати тиждень  його замовлення буде незадоволений.

READ  Как выбрать аккумулятор для ноутбука

Відносини
Послідовний підхід, з підвищенням реалістичних очікувань і ваша компанія зустрічі з ними, зміцнює довіру і є основою для довгострокових відносин з клієнтами. Такі відносини будуються на позитивному досвіді клієнта і довірі, що компанія буде робити те, що він обіцяє, і що її продукція і послуги відповідають їх маркетингу.





Поделиться с друзьями
Оцените автора
( Пока оценок нет )
Компас блогера
Adblock
detector